Η πλατφόρμα σύγχρονης εκπαίδευσης (τηλεδιασκέψεων) επιτρέπει τη σύγχρονη συνομιλία μεταξύ χρηστών και τη δυνατότητα ταυτόχρονης μεταφοράς βίντεο, ήχου και αρχείων (PDF, PPT), ποικιλία εργαλείων παρουσίασης, εύκολο διαμοιρασμό σημειώσεων, εγγράφων, λογισμικών και ιστοσελίδων, ανταλλαγή μηνυμάτων καθώς και δυνατότητα συμμετοχής μεγάλου αριθμού συμμετεχόντων.
Βασικά χαρακτηριστικά
του συστήματος τηλεδιασκέψεων που θα χρησιμοποιηθεί είναι τα ακόλουθα:
Απλό περιβάλλον
φιλικό στο χρήστη, με επιλογή είτε αγγλικού είτε ελληνικού περιβάλλοντος (interface)
Δεν απαιτείται
εγκατάσταση plugin από τους συμμετέχοντες (αρκεί το Adobe Flash Player)
Πολλαπλά
μικρόφωνα
Πολλαπλές
συνδέσεις βίντεο
Γραπτή
συνομιλία (chat)
Ιδιωτική
γραπτή συνομιλία (private chat)
Χρήση
διαδραστικού πίνακα (Whiteboard)
Χρήση
και διαμοιρασμός εγγράφων
Συνεργατική
πλοήγηση στο διαδίκτυο
Προβολή
της επιφάνειας εργασίας του υπολογιστή του εισηγητή/ομιλητή στους συμμετέχοντες στη συνεδρία
Περίπτωση χρήσης: Εξ αποστάσεως διεξαγωγή μαθημάτων Φροντιστηρίου Μέσης Εκπαίδευσης
Η SQLearn παρέχει σύστημα τηλεδιασκέψεων καθώς και συνοδευτικών περιοχών μαθημάτων σε πλατφόρμα ηλεκτρονικής εκπαίδευσης με σκοπό την αδιάλειπτη διεξαγωγή των μαθημάτων του φροντιστηρίου.
Το σύστημα τηλεδιασκέψεων διαθέτει εικονικές αίθουσες οι οποίες επιτρέπουν την ταυτόχρονη διεξαγωγή μαθήματος σε περισσότερα από ένα τμήμα. Έτσι, οι εικονικές αίθουσες του συστήματος τηλεδιασκέψεων αντιστοιχούν στις φυσικές αίθουσες του χώρου του φροντιστηρίου. Αντιστοίχως, τα διάφορα τμήματα του φροντιστηρίου αντιστοιχούν σε συνοδευτικές περιοχές μαθημάτων στις οποίες αναρτάται εκπαιδευτικό υλικό και έχουν πρόσβαση οι μαθητές του κάθε τμήματος. Με τον τρόπο αυτό μπορεί το φροντιστήριο να μεταφέρει αυτούσιο το ωρολόγιο πρόγραμμα του διαδικτυακά.
Σενάριο χρήσης
Με την υπόθεση εργασίας ενός φροντιστηρίου με 5 καθηγητές και 4 αίθουσες οι οποίες εξυπηρετούν συνολικά 8 τμήματα με 12 άτομα το τμήμα προκύπτουν τα ακόλουθα:
- Ανάγκη για 4 αίθουσες τηλεδιασκέψεων όπου θα εξυπηρετήσουν το ωρολόγιο πρόγραμμα του φροντιστηρίου όπως ακριβώς γινόταν και στις φυσικές αίθουσες.
- Ανάγκη για 8 συνοδευτικές περιοχές μαθημάτων όπου θα χωριστούν σε ενότητες πχ Ενότητα 1: Μαθηματικά, Ενότητα 2: Φυσική κάτω από τις οποίες θα μεταφορτώνεται το αντίστοιχο εκπαιδευτικό υλικό/ενημερώσεις κλπ.
- Ανάγκη για δημιουργία 96 λογαριασμών χρηστών (8Χ12) και αντιστοίχως 5 λογαριασμών καθηγητών