Σε ποιους απευθύνεται το σεμινάριο:
Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλους τους εν ενεργεία (αντ)ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές. Οι εκπαιδευόμενοι που θα λάβουν μέρος στο σεμινάριο θα αποκομίσουν σημαντικά οφέλη που θα τους βοηθήσουν να ανανεώσουν τις γνώσεις τους, να γνωρίσουν και να κατανοήσουν την αξία της ανάπτυξης επικοινωνιακών δεξιοτήτων ως ένα επιπλέον σημαντικό παράγοντα στην αποτελεσματική διαχείριση της καθημερινότητάς τους. Έτσι, με αυτήν την αποκτηθείσα νέα γνώση θα είναι σε θέση, ως επαγγελματίες, να ανταποκριθούν με μεγαλύτερη επιτυχία σε ερωτήματα – αιτήματα πελατών τους. Για την παρακολούθηση του σεμιναρίου, σε γνωστικό επίπεδο, απαιτούνται μόνο οι βασικές γνώσεις σε θέματα του ασφαλιστικού κλάδου, δηλαδή ο συμμετέχων στο σεμινάριο να διαθέτει τουλάχιστον την απαραίτητη Πιστοποίηση από την Τράπεζα της Ελλάδος.
Ποιος είναι ο σκοπός του σεμιναρίου:
Σκοπός του σεμιναρίου είναι η υποστήριξη των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών με σκοπό τη δια βίου εκπαίδευση, μέσα από την περαιτέρω ανάπτυξη των επικοινωνιακών τους δεξιοτήτων. Το συγκεκριμένο σεμινάριο, αναλύει ιδέες και πρακτικές οι οποίες θα συμβάλλουν σε μια πιο αποτελεσματική αντιμετώπιση επικοινωνιακών εμποδίων, δίνοντας συμβουλές και βοήθεια στον εκπαιδευόμενο να τα αντιμετωπίσει με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο.
Το εκπαιδευτικό υλικό, είναι διαδραστικό και προκαλεί τον εκπαιδευόμενο στην αλληλεπίδραση με αυτό, ούτως ώστε η διαδικασία της μάθησης να γίνεται με τρόπο που υποβοηθά στην εκπαίδευση ενηλίκων. Κάθε ενότητα περιλαμβάνει τεστ αυτοαξιολόγησης, με ερωτήσεις κλειστού τύπου, οι οποίες καλύπτουν το σύνολο της θεωρίας.
Επιπλέον, η διεξαγωγή μιας Τελικής Δοκιμασίας (τεστ) Κατανόησης, μετά το πέρας των διδακτικών ωρών του σεμιναρίου, αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι αυτού, ώστε να βεβαιώνεται ότι ο εκπαιδευόμενος Διαμεσολαβητής που έλαβε μέρος στο σεμινάριο, το ολοκλήρωσε με επιτυχία.
Δομή του σεμιναρίου:
Το σεμινάριο διαρθρώνεται σε πέντε (5) ενότητες, με τους εξής τίτλους:
1. Εισαγωγή στην εξυπηρέτηση πελατών
2. Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών
3. Χειρισμός δύσκολων καταστάσεων και αντιρρήσεων
4. Η ταυτότητα των συγκρούσεων
5. Επίλυση των συγκρούσεων