ISO 9001:2015
Σε Ποιους Απευθύνεται: Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί με στόχο την ενημέρωση όλων των επαγγελματιών του χώρου της ποιότητας.
Σκοπός: Ολοκληρώνοντας το Πρόγραμμα οι συμμετέχοντες θα έχουν κατανοήσει τις αλλαγές της νέας έκδοσης, θα μπορούν να τις υιοθετήσουν και να τις εφαρμόσουν στα Συστήματα Διαχείρισης Ποιότητας των επιχειρήσεων τους, ώστε να είναι ομαλή η μετάβαση τους από την παλαιότερη έκδοση του προτύπου στην νεώτερη.
Προτεινόμενη Θεματολογία: Στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα θα γίνει ανάλυση των απαιτήσεων της νέας έκδοσης του προτύπου, επισκόπηση των διαφορών με την προηγούμενη έκδοση, ανάλυση της ορολογίας που εισάγει η νέα έκδοση, ανάλυση εννοιών και συνάφεια με άλλα πρότυπα διαχείρισης όπως (π.χ. ISO 31000, ISO 10002 κ.ο.κ.).
Σημειώνουμε ότι έχει γίνει ειδική επεξεργασία της εκπαιδευτικής ύλης για την αναλυτική παρουσίαση όλων των αλλαγών μέσα από πραγματικά παραδείγματα και μελέτες περιπτώσεων (case studies).
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα περιλαμβάνει την παρουσίαση για την νέα έκδοση του προτύπου ISO 9001:2015 και αποτελείται από 7 ενότητες.
Στην Ενότητα 1, εξετάζονται θέματα σχετικά:
- Με το πλαίσιο λειτουργίας του οργανισμού
- Τον καθορισμό του πεδίου εφαρμογής του συστήματος διαχείρισης ποιότητας και
- Τις διεργασίες του συστήματος διαχείρισης ποιότητας
Στην Ενότητα 2, εξετάζονται θέματα σχετικά:
- Με την ηγεσία
- Την Πολιτική ποιότητας και
- Τους ρόλους, τις υπευθυνότητες και αρμοδιότητες εντός του οργανισμού.
Στην Ενότητα 3, εξετάζονται θέματα σχετικά:
- Με τον σχεδιασμό
- Τις ενέργειες για την αντιμετώπιση απειλών και την αξιοποίηση ευκαιριών
- Τους στόχους ποιότητας και τον σχεδιασμό για την επίτευξή τους
Στην Ενότητα 4, εξετάζονται θέματα σχετικά:
- Με την υποστήριξη
- Τους πόρους
- Την επαγγελματική επάρκεια
- Την ευαισθητοποίηση
- Την επικοινωνία και
- Τις τεκμηριωμένες πληροφορίες
Στην Ενότητα 5, εξετάζονται θέματα σχετικά:
- Με την λειτουργία του οργανισμού
- Τις απαιτήσεις για προϊόντα και υπηρεσίες
- Τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη προϊόντων και υπηρεσιών
- Τον έλεγχο των παρεχόμενων από εξωτερικά μέρη διεργασιών, προϊόντων και υπηρεσιών
- Την παραγωγή προϊόντων και παροχή υπηρεσιών
- Την αποδέσμευση προϊόντων και υπηρεσιών και
- Τον έλεγχο των μη συμμορφούμενων αποτελεσμάτων
Στην Ενότητα 6, εξετάζονται θέματα σχετικά:
- Με την αξιολόγηση των επιδόσεων
- Την παρακολούθηση, μέτρηση, ανάλυση και αξιολόγηση
- Την εσωτερική επιθεώρηση και
- Την ανασκόπηση από τη Διοίκηση
Στην Ενότητα 7, εξετάζονται θέματα σχετικά:
- Με την βελτίωση
- Τις μη συμμορφώσεις και τις διορθωτικές ενέργειες και
- Την συνεχή βελτίωση